Bye bye Koh Samet

Idag gar det at ratt hall. Jag kanner mig i stort sett frisk forutom lite magkrangel och Robin ar ocksa mycket battre. Han krop ur sin Bungalow-hala pa eftermiddagen sa vi var tom pa stranden en stund! Det var pa eftermiddagen runt tre sa vi hade redan vilat och suttit pa natet ett bra tag men det var skont att fa lite strandhang iallafall. Pa stranden kannde jag mig friskare an pa hela veckan, energin ar tillbaka! For att ta igen lite som jag tyckte mig ha missat sa hyrde jag en snorkel samt tillhorande glasogon for att se lite av on under vatten. Sa nu har jag sett blot sand ocksa, inte bara torr. For det var typ det som fanns att se utanfor stranden har, och nan liten snacka. Men jag ar inte sa varst ledsen for det, det var skont med en simtur iallafall! Enormt skon vattentemperatur har maste jag saga.

Han lever! Han ar tillbaka!


Har ar nat kvastskaft som vi hittade pa stranden, jag har aldrig sett manniskan forut! ;)

Imorgon reser vi vidare till Bangkok, det verkar lugnare dar nu och flygtrafiken har borjat komma igang igen tydligen. Fast dar finns nagot som vi garna vill ha lite hjalp med, jag har letat lite men hittar inget bra nummer till Russian Aeroflot, kan ni kolla hemma om det ar lattare darifran? Annars angaende det har med flygtrafiken sa hor vi sa mycket olika, alltifran att det redan ar normalt igen till att det kommer droja et par veckor sa vi far val se om vi kommer hem pa mandag eller hur det blir.. det visar sig. Borje(!) -om jag inte kommer till jobbet pa avtalad dag sa vet du vart jag ar ;)

Lite fotokonst... :)

I Bangkok ar det saklart nattmarknaden som hagrar, det ska bli SA roligt att shoppa dar igen, jag langtar verkligen efter det! Sen kommer tydligen Maria och tjejerna till Bangkok igen pa lordag sa vi ska forsoka mota upp dem en svang ocksa och ata mat eller ga ut eller nagot. Det ska bli roligt att hora lite mer om deras resa, jag vet ju bara det lilla som Maria har berattat i sin blogg "www.allaboutmary.blogg.se" .

Hoppas ni har det bra hemma, snart kommer vi hem och vill fira advent med lussekatter och pepparkakor!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: karin

Hej igen,

vad skönt att ni "återuppstått" och kan njuta lite mer! Hoppas allt blir bra i Bangkok, handla inte upp allt de har bara...



Ska försöka få kontakt med Aeroflot och se om jag kan få någon info, meddelar så snart jag vet något. Till dess, stora kramar till er båda från mamma/Karin.

2008-12-04 @ 14:36:03
Postat av: karin

Hej,

nu är det ju natt för er så jag hoppas ni sover gott! Jag har pratat med en person på Aeroflot i Stockholm som sa att de inte haft några inställda flyg från Thailand utan dirigerat om flygen med avgång från Pataya istället för Bangkok. Resenärerna hade fått meddelande om detta förstås. Dock förutsattes att det kommer att gå att flyga från Bangkok när ni ska iväg, så vi får väl hoppas att det stämmer. Ha det!

Fler kramar från ett småkyligt hemland genom mamma/Karin.

2008-12-04 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0