Sloseri med tid!

Idag har varit en otroligt lugn dag. Ingen av oss ar pa topp men vi har pa alla vis forsokt halla skenet uppe sa vi var pa stranden i stort sett hela dagen. Jag tror vi bada tva har kampat for att latsas att vi mar toppen eftersom vi ar pa semester... Till slut gick det inte langre utan jag var tvungen att ga hem och lagga mig. Jag sov i flera timmar och nu kanns det lite battre. Robin har nog varit piggare an jag under dagen men hans mage har varit konstig och nu nar jag hade piggat pa mig och vi skulle ga och ata sa behovde han plotsligt ga pa toaletten. Sen var han inte sugen pa att ata langre utan ligger i sangen och mar daligt, jag tror han har feber ocksa.

Suck, det kanns verkligen som sloseri med tid att ligga och vara sjuka nar vi ar pa semester! Fast tyvarr ar det val inget som vi kan gora nagot at. Men enormt snopet och grymt irriterande ar det iallafall. Jag HATAR att vara sjuk. Mest tror jag det ar for att det ar nagonting som jag sjalv inte rader over och jag gillar att ha kontroll, som ni vet ;) Hur som helst sa ar det bara mandag an sa vi far hoppas att vi blir battre under morgondagen sa vi hinner njuta lite innan vi ska tillbaka till Bangkok...

Mirakelmedicin, nagon?

Kommentarer
Postat av: Jenny o Christopher

Hej på er! Hoppas ni mår bättre, annars har jag hört att läkarvården i Thailand är riktigt bra, man får starka tabletter, och förkylningen går över efter ett dygn.

Tittade på www.flygtorget.com de håller koll på Bangkoks flygplats. Ett litet tips om ni har svårt att få information.



Kram Jenny o Christopher





Branschnytt: Bangkoks internationella flygplats kommer att vara stängd för passagerartrafik till 15 december, säger flygplatschefen enligt rapporter från nyhetsbyråer vid lunchtid på tisdagen.



Demonstrationerna är skadliga för landet. Vi ska försöka öppna flygplatsen så snart som möjligt, säger flygplatschefen enligt Reuters.



Tidigare på tisdagen meddelade luftfartsmyndigheten i Thailand att en överenskommelse har nåtts med oppositionspartiet PAD, som innebär att demonstranterna ska lämna passagerarområdet på flygplatsen.

2008-12-02 @ 12:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0