Fotsvett och citronjuice


Robin som ananasmannen i Bangkok, datorn kranglar med mig sa jag far inte upp nagra bilder harifran nu...

Jag trodde att jag visste hur fotsvett luktade. Det visste jag inte, jag hade inte en aning... Eftersom det ar typ monsunregn har, 100% luftfuktighet och 35 grader varmt sa blir man ganska klibbig. Nar vi kom hem och tog av oss skorna efter att ha plaskat runt hela dagen sa luktade det verkligen APA :) usch... att mina sma fotter kan lukta sa pass illa ;) Fast Robins var inte sa delicious dem heller...

Over till lite trevligare saker. Vi har kopt biljetter nu. Bade till en utflykt imorgon for att se tunnlarna fran kriget och sen till Mekong Deltat i overmorgon, den turen ar tva dagar lang och slutar i Phenom Phe, Kambodja. Vi besoker pa vagen den flytande marknaden, vi ska cykla pa nan o och besoka en islamsk minoritet som bor efter vagen. Mycket spannande grejer! Vagar knappt tanka pa vad sadana utflykter skulle kosta hemma men har kostar det overkomliga 576kr for tva. For bada utflykterna, med engelsksprakig guide, en lunch, en frukost, batturer, cykelhyra, buss med ac osv. osv. Helt sjukt egentligen...

Angaende citronjuice sa har jag hittat en ny favoritdryck, just det, citronjuice!  De har det pa de flesta restauranger har och det ar helt underbart gott i varmen, kallt och laskande och med sakerligen alldeles for mycket socker... ;) Men ar det semester sa ar det! Pa var promenad till kvallens andra glas citronjuice sa gick vi forbi en frisersalong dar vi gick in och Robin fick sig en 25kronors klippning. Han som klippte var riktigt skicklig men jag fick halla mig for skratt nar de kammade till honom sen och de vattenkammade allt har rakt framat som en liten lugg, han sag ut som en riktig mamas boy :) Fast han rufsade till det sen sa det blev bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0