Uppdatering

Jag blev sa irriterad pa att jag inte fick upp bilderna tidigare sa vi var tvungna att ga till ett internetstalle och blogga lite till... :) Sedan har jag kommit pa att jag tycker det ar grymt kul att blogga  vilket var en trevlig overraskning eftersom vi sparar mycket tid pa det har viset. Jag skriver ingen vanlig resedagbok som jag brukar gora utan jag slar istallet tva flugor i en small, resedagbok och sen far ni dar hemma veta vad vi pysslar med samtidigt.

Den har skojiga skylten sitter pa toaletten i vart hotellrum... ;)



Har ar den sota ungen vi traffade tidigare idag, vi sokte skydd under samma trad som honom och hans farmor? nar det borjade monsunregna pa eftermiddagen. Han skrattade jattemycket at oss for vi sag nog konstiga ut  och vi tyckte han var sa sot! Snacka om million dollar smile! Tank vad den har ungen skulle salja blojor om han var med i en reklamfilm!

Utprovning av en "sniper-bunker"  vid tunnlarna. Det har var inte de tunnlarna som man kunde krypa flera mil i utan det har var en speciell sorts bunker som de lamnade  snikskyttar i och sen nar amerikanerna slog lager sa hade de i princip krigare i deras lager... smart, men fy sa otackt for de krigare som blev lamnade dar..


Nar vi var klara med rundvandringen vid Cu Chi sa fick de som ville prova att skjuta med gevar eller pistol? Men vi vapenvagrade, kanndes lite udda att de forst fordommer allt det hemska som hande under kriget och sen ska man fa prova att sjalv skjuta...lite val magstarkt for min del...Robin stod nog over ocksa for att skona sin horsel (forutom att han inte ville) det var inte mycket till horselkapor man fick pa sig och bra sanna bor man tydligen ha according to Johnsson

Robin kryper i tunneln, han sitter pa huk pa bilden, da far man en uppfattning om hur trangt det ar, men det var svart att fa med det pa bild tyvarr!  Usch det var jobbigt at honom som ar sa lang stackarn, han fick nastan kramp i laren! :) Hehe, jag hade latt sprungit i fran honom dar i underjorden men sa ar jag ju ocksa lite mer vietnamesig an han ;)

Kommentarer
Postat av: karin

Hej igen mina duvungar!

Ni har verkligen hunnit uppleva mycket på kort tid! Det är jätteroligt att kunna ta del av er resa med bilder till, det är lite grann som om man inte är så långt ifrån...



Här har vi ett mycket tunt skikt snö samt ca sju minusgrader, friskt med andra ord. Igår kväll var vi hos Annika och Rafael och åt gott, som alltid hos dom, och träffade både Elias och Alex som kom hem på besök. Elias kom direkt från Karlskoga där han jobbat övertid fredag, lördag (66 t hade han gjort denna vecka!). Känns väl skönt Robin att inte vara hemma!? Under dagens långpromenad med Puff mötte jag Inger och Börje Lindberg, han längtade tills Ingrid kommer tillbaka till jobbet igen för att ta hand om det där med IT som vi var överens om att det inte var något för oss.



Ha det fortsatt bra hälsar mamma/Karin med kramar.

2008-11-23 @ 12:39:16
Postat av: Anonym

usch vad läskigt med gångar och grejer, försvinn inte nu:P

jag har läst min mail och funderar nu intensivt på en önskelista:)

2008-11-23 @ 18:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0