Mr Hyde!

Nu är vi precis hemkomna från Thomas där vi har fått goda Tacos och sett en film på tv. Tack för en trevlig kväll! :)

Innan vi stack till Thomas så hjälpte vi Daniel att göra sig i ordning för en maskerad som han skulle på. Han skulle vara utklädd til Hyde i That 70´s Show. Jag sydde om ett par av Robins gamla jeans åt honom med kilar i benen så att de blev jätteutsvängda, sen lånade han en skjorta i 70-talsstil av Robin, ett par skor av Dadda och jag fixade "afroburr" på honom. Så här fin blev han..





Jag blev riktigt nöjd med kilarna på byxorna, den ena blev perfekt och den andra blev i stort sett perfekt utom liite knöligt på ett ställe om jag granskar riktigt noga. Men annars inget man kunde se. Kul när det blir bra även om det bara är en maskeradkostym.

Förresten, minns ni när det var inne med kilar i jeansen på 90-talet? Minns jag inte helt fel så fixade mamma ett par med röda kilar till mig :). Vad det ändras, då trodde jag aldrig att jag skulle ha stuprör och nu vill jag helst inte ens ha bootcut, det är så skönt att inte ha en massa tyg slängande kring benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0