Mitt första byte!

Jag har anmält mig och ska vara med i mitt första bloggbyte, det ska bli så roligt att få en hemlig vän att pyssla åt och att få vänta på ett hemligt paket, spännande! :)

Här är mina svar på frågorna inför bytet.

1.    Hur många barn har du? Inga barn alls.. Men jag gillar min "barnmodell" Milton, min kompis barn :)

2.    Kön, kläder och skostorlek på barnen? Min kompis barn har strl 86 samt strl 22 på fötterna och han kan gärna vara stand in för egna ban i det här sammanhanget :)

3.    Vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor? 34/36 på kläder, 36 på fötterna.

4.    Är du nybörjare, medel eller avancerad på sömnad/stickning/virkning? Oj, svårt att säga, men kanske medel då?

5.    Någon annan hobby eller stort intresse? Hundarna, Ebba och Rocky samt cykling på Mountainbike och Racer.

6.    Hur länge har du pysslat? Sen jag var liten, men det har gått i perioder. Mer intensivt de senaste två åren.

7.    Vilken typ av tyg/garn föredrar du? "Mjuka tyger"

8.    Vad gillar du för godis? Saltlakrits!

9.    Är du allergisk mot något? Nej

10.  Vad är dina favoritfärger? gammelrosa, annars är svart fint allt beror på användningsområde. Gillar inte för skrikiga färger.

11.  Finns det några färger du absolut inte gillar? Neon kanske..

12.  Kaffe eller te? The

13.  Vad lyssnar du på för musik? Pop/rock typ The Killers, Håkan Hellström etc.

14.  Vad läser du för böcker? Gärna kriminalromaner

15.  Prenumererar du på någon sy/sticktidning? Nej

16.  Favoritlukt och favoritsmak? Blommiga dofter som inte är för söta. Hallon.

17.  Nytt eller second hand? Blandat

18.  Pojk/flick eller unisex? Pojk/flick

19.  Vilka material gillar du eller ogillar du? Ogillar allt för hårda material i kläder.

20.  Vilka mönster på tyger gillar du bäst? Gammeldags romantik, tänk Madicken i junibacken typ.

21.  Har du djur och i så fall vilket? Två hundar, Ebba och Rocky.

22.  Är du allergisk mot någonting? Nej

23.  Vilket litet pysseltillbehör skulle du behöva? Skulle gärna testa lite Totally Stable

24.  Behöver du något litet till hemmet? I så fall vad? Lite höstmys kanske.. ljus?


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack!

Bokstäverna köper jag på Panduro. Så de är färdiga och ska bara strykas fast.

Har kollat runt lite bland oss som är med på bytet och jag måste säga att jag tycker att du gör mycket fina grejer.

2009-08-31 @ 13:58:53
URL: http://tjohaliasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0