En skön lördag

Totalt oglamorös, men soft och skön. Så har min lördag varit. Vi var hos Daniel efter att jag tränat igår. Pojkarna hade möblerat om där så det var ganska fint när jag kom dit. Bättre än förut. Fast jag tror kanske att vi lyckades övertala honom att det enda sättet att få ett riktigt bra resultat på 25kvadrat är en loftsäng. Daniel, vad SA jag från början när du flyttade in? ;) Jaja, vi får se om det blir något av med det där.

Som vanligt kom vi aldrig i säng igår kväll. Vi är katastrofalt dåliga på att lägga oss i tid. Igår blev klockan 2 innan vi somnade. Suck, jag lär mig aldrig. Inte gillar jag att sova på morgonen heller så då blir jag jättetrött på eftermiddagen dagen efter i stället.

Idag inledde jag dagen med att åka skidor i Ljungåsen tillsammans med Karin, Trine och dutten. Det var ganska spännande allting, Mats byggde ett hemmagjort takräcke för att vi skulle få med oss allting, jag gissade hejvilt på vilken typ av valla det skulle vara och Dutten var nöjd med att sitta i pulkan i ca 2 minuter, sedan började han gråta. Fast det löste sig när han fick sin välling, då sov han sig igenom två varv på myrrundan. Så slutsumman blev rätt bra ändå, vi fick oss 6 km åkning och han fick nån timmes middagslur. När vi kom hem fortsatte vi umgås med hela Robins familj, dutten höll i gång som bara den och fick alla att dansa loss på vardagsrumsgolvet till favoritlåten "Ylle". Han hade en riktigt bra barnskiva med roliga låtar. Jag tycker det är jättekul för nu verkade han verkligen känna igen oss sedan senast och ville dansa och leka med oss hela tiden. Sötare unge får man leta efter! :)
Här har sötnosen somnat i pulkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0