Das blogg-boom

Det är ganska rofyllt att sitta och läsa bloggar på kvällen, jag gillar nog det bättre än att kolla tv tror jag. Vi har diskuterat blogg-boomen här hemma rätt mycket eftersom Robin inte är lika begaistrad som jag över detta fenomen. Han har inte så värst höga tankar om de största bloggarna. Fast jag håller inte med, BB tillexempel verkar vara en väldigt duktig tjej, men hennes främsta egenskap enligt mig är ändå hennes positiva anda. Eftersom vi har diskuterat det här en del så har jag verkligen fått tänka till på vad som egentligen är dragkraften som gör att jag vill läsa bloggar. Faktum är att det är det här med andan. De bloggar jag läser regelbundet skrivs av positiva människor med en trevlig attityd som inspirerar och berömmer sin omgivning. Jag vill helt enkelt ha inspiration av människor som inte är rädda för att tala om att de tycker att de själva är snygga/smarta/duktiga och också hela tiden berömmer sin omgivning. Jag håller verkligen med om att de flesta människor skulle behöva en självförtroende boost. Det blir ju så mycket lättare att berömma sin omgivning om man är nöjd med sig själv.

När det gäller självförtroende så har jag en bit kvar till BB nivå, men jag jobbar på det!

Har en ny favoritskiva btw, testa Absolute BodyWork 8, den är grym att dansa/träna till!


Jag tror att bra självförtroende gör mäniskor vackrare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0