En trevlig helg

Har faktiskt hunnit med lite grejer denna helgen. Igår blev det uppstart på nytt syprojekt och sedan firade vi Daniel på kvällen med först middag på Underbar och sedan vidare festande inne på Solo. Jag hade riktigt roligt hela kvällen och det bästa av allt var att jag fick Robin att vara med och dansa! :) Hehe, det är inte hans favorit annars..

Idag grejade vi först med mammas och pappas släpkärra som ska besiktigas i veckan och sen var jag med mamma och hundarna och körde lite agility. Kul att se hur roligt hundarna tycker att det är, de är verkligen på gång där på banan. Sen nu ikväll så har jag fortsatt med mitt syprojekt, det blir en skjortklänning/tunika med frackbröst. Än så länge ser den mest ut som ett nattlinne men jag tror att den kan bli bra när den blir klar.

     
Så här har det sett ut hos oss i helgen..


...och hit har jag kommit nu, nattlinne som sagt men tänk trekvartsärm med mudd i det beige tyget, fåll nedtill och ett skärp i midjan, det blir grejer det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0