Nya kläder!

Det blev lite nya kläder igår, ett par ljusa jeans med revor (jag trodde aldrig att jag skulle köpa trasiga jeans igen!), en röd/vit randig t-shirt, en grå kjol och en beige väst/kläning. Tänkte jag skulle lägga upp bilder på kläderna men de fanns inte med på Ginas hemsida så jag får fota dem sen.

Jag sitter och bloggar medan jag äter frukost, blev ett långt springpass nu på morgonen. Det blev 9,26km på en timme. Lite sakta kanske men jag är nöjd eftersom det är första gången jag springer så långt. :)

Kursen med hundarna gick väl ok igår, det är väldigt roligt men det blev lite bakslag på mitt och Rockys "skämstrick". När jag säger "skäms" så ska han sätta tassen framför ögonen om ni förstår hur jag menar. Jag hade börjat lägga kommando på tricket men då blev det inte bra längre så vi får backa ett steg...

Nu ska jag ta mig till jobbet, får se om det blev några fler ordrar i går kväll!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria på Adrians backe

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg. Jag är likadan, tycker också om att läsa om/av andra masar och kullor.



Det har varit riktigt kul att läsa din blogg idag. Hade lite tråkigt på jobbet och satt och bloggläste istället.



Kram

Maria

2009-03-27 @ 11:24:37
URL: http://adriansbacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0