Våffeldagen

Nu har jag gjort fruktsallad och snart ska vi hem till svärmor och äta våfflor och sen fruktsallad till efterrätt, det blir gött.

Jag hade tänkt sätta fart med nästa syprojekt i kväll men njä, jag känner inte riktigt för det nu. Det var skönare att slappa framför två och en halv män, fota mina nya kläder och blogga lite... Jaja, det ska bli en skjortklänning med frackkrage i allafall. Vit tror jag nog, så den passar till mina nya jeans.


Somriga och fina...
               
Kjolen tänkte jag ha på lördag..de andra grejerna är väl lite mer till sommaren :)


Robin provar mina byxor :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hejsan och tack för din titt intill mej och din rara kommentar, den blev jag glad för. Mysig blogg du har om lite av varje och du är jätteduktig att sy, en sån fin babyklänning. Kramar Birgitta

2009-03-27 @ 07:19:15
URL: http://elinstittskop.blogspot.com
Postat av: Maria på Adrians backe

Hmm, jag tror att jag kommenterade alldeles nyss men det verkar ha försvunnit...



Iaf, tack för kommentaren på bloggen. Jag är likandan, tycker också om att följa andra kullor och masar.



Har läst din blogg nu på fm för det var lite lugnt på jobbet, jättekul.



Kram

Maria

2009-03-27 @ 11:28:33
URL: http://adriansbacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0