Bloggbyte


Mitt bloggbytes paket har kommit fram till sina nya ägare. Eftersom jag är i Beijing så kan jag inte läsa vad du har skrivit om mitt paket (de har spärrat blogspot.com adresserna här...) förutom kommentaren som du lade här i min blogg och enligt den verkar det ha blivit bra, kul! :) Här kommer bilder på en del av det jag skickade.


Något till hushållet, jag har ett eget mönster på en grytvante som jag tidigare har fått beställt/gett bort i present och den körde jag på igen, ihop med en matchande grytlapp.







Flickorna fick varsitt värmande vinternattlinne/tunika i skön flanell, hoppas hoppas att storlekarna blev bra och att ni gillar de mysiga tygerna lika mycket som jag gör, tycker att både girafferna och fåren är väldigt gulliga.


Mamman måste ju få en egen present också, mönstret till dessa tofflor kommer ur en Burdatidning och jag tyckte själv att de blev riktigt bra, passar färgmässigt till att mysa i under julen. :) Hehe. Modellen som fick låna ut sin fot ville absolut ha ett eget par så detta kanske får bli en idé till julklapp också..

Jag hade inte fått något paket än igår men jag väntar rapport från Sverige så snart Robin slutar jobbet, vi ligger ju lite före i tiden här...

Hoppas alla har det bra hemma i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0