Obloggat

Här kommer ett litet set som jag inte har bloggat om tidigare, det var min svärmors jobbarkompis som fyllde år och kollegorna hade bestämt sig för att han skulle få lite köksgrejor (Hans findus/felix mat är ett stående skämt på kontoret). Jag tingade såklart snabbt på att sy förkläde och matchande grytlapp och handske.

Tyget var en gammal gardin jag hittade i mammas sylåda som fick offras. Jag blev riktigt nöjd med resultatet så sådana här set blir det definitivt fler av! Lätt att sy plus att det blev bra passform på förklädet.

 

     

Mitt senast färdigställda projekt kommer upp imorgon, det är en liten tröja med dragkedja i strl 98 men den fick en fläck medan jag sydde så den fick bada.... fotografering när den har torkat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0