Diving in Tulamben!

Har klarat av mitt första dyk i Tulamben, Nordöstra Bali. Det var grymt! Vi åkte med dykgänget från skolan och fick dyka med instruktör eftersom vi inte har cert än. Vi dök vid vraket efter ett Amerikanskt lastfartyg som hette US Liberty, Japanerna sänkte det 1942.
 
Skolans dykklubb med en av instruktörerna.
 
Fina stranden i Tulamben, vulkansten
 
Första dyket! Jag näst längst till höger.
 
Många fina fiskar!
 
Under vattnet!
 
Min grupp under andra dyket. Jag som gör V-tecknet.
 
Fler fina fiskar! Vi träffade bland annat "Shark Bait" från finding Nemo filmen! ;)
 
Sandy, dykinstruktören, jag. Bilderna kommer från dykklubben som har gått ihop om en undervattenskamera, vi har tom fått filmer från dyken.
 
En av kvinnorna som har som jobb att bära tuber åt alla dykare som besöker Tulamben för att dyka vid US Liberty.
 
Vid restaurangen, efter dyket.
 
Här var vi!
 
Riktigt rolig utflykt som verkligen gav blodad tand. Nästa tisdag börjar vi kursen för Padi Open water.
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Utrolige bilder!!!

2012-09-27 @ 11:52:42
Postat av: mormor

Utrolige bilder!!!

2012-09-27 @ 11:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0