Fortsatt lugnt..

Inatt foljde jag Robins exempel och satt pa toaletten jag med... Fast som tur ar kanner jag mig inte lika dalig som Robin har varit, utan det ar bara magen som kranglar. Robin ar nagot battre idag men absolut inte bra. Men febern har nog gatt ned iallfall sa han ar inte lika matt som igar. Vi har kopt tva olika mediciner mot diarre ocksa, en i tablettform som finns hemma ocksa samt en inhemsk flytande grej som skulle vara mest effektiv. Vi far se om det hjalper nanting.

Robin har aven idag spenderat tiden i sangen. Jag for min del har legat och slumrat i en solstol nere pa stranden. For brannan ar det sannerligen effektivt att inte vara pa topp for annars hade jag aldrig haft ro att ligga pa stranden en hel dag..

Kom pa en ironisk grej, nar vi holl pa och letade boende sa sa vi att "egentligen spelar det ju ingen roll vart vi bor, vi ska ju anda inte vara pa rummet". Visst, Robin har bara lamnat bungen tva ganger for att ata pa tva dygn sa det var ju bra att vi tog ett bekvamt rum iallafall.. :)

Visst ska man tanka positivt men det ar lite svart nar vi ar pa ett sant fantastiskt stalle men inte kan njuta av det eller uppleva det riktigt! Sa idag har faktiskt en viss hemlangtan praglat dagen...

Kommentarer
Postat av: karin

Oj, oj vad tråkigt att ni blev dåliga så här i slutet av resan! Man får tänka positivt att det kunde vara värre, det är ju förmodligen inget allvarligt som drabbat er men vi vet ju sen Madagaskar hur det kan kännas... Vi hoppas innerligt att era sista dagar trots allt blir angenäma! Förresten, sista och sista, det vet man väl inte än. Igår kväll var nyheterna att regimen hade avgått och att ockupanterna skulle lämna flygplatserna men att flygtrafiken inte skulle kunna komma igång förrän den 15:e!? Så vi får väl se hur det går för er, och alla andra med...



Det har varit fantastiskt roligt att följa er på resan! Du har verkligen förmåga att berätta Ingrid!



Här hemma kan vintervädret inte bestämma sig, än är det lite snö, än regn och bart igen. Just nu ligger lite blötsnö, "på nåder" då temperaturen håller sig omkring noll.



Sköt om er och se framför allt till att ni får i er ordentligt med vätska då ni ju förlorar det mesta. Stora kramar fån mamma/Karin och co.

2008-12-03 @ 17:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0