Segdag

En otroligt seg dag... Det ar ratt synd om Robin, han har legat i sangen hela dagen med diarre och feber(?), han har varit valdigt varm iallafall. Nu mot kvallen tycker jag att han kanns lite svalare iallafall. Verkar som att det ar nagot han har atit och matforgiftning brukar val bara halla i sig nat dygn? Han ar ratt sot forovrigt dar han ligger i sangen med ett par blota trosor i pannan (de ar rena(!)), det finns inga sma handdukar sa man tager vad man haver... :)

Sahar fina strander finns det pa on.

Det ar sadar att vara har nar Robin ar sjuk och jag sjalv inte heller ar pa topp, jag sov nagra timmar mitt pa dagen idag ocksa. Det ar grymt stressande att vi ar sjuka, jag bara kanner hur semesterdagarna rinner bort for oss!
 Annars har jag promenerat fram och tillbaka langs stranderna pa on, tagit kort pa typ alla djur jag har sett (kattungar, hundar, krabbor samt en dod fisk). Ett projekt som jag holl pa med ratt lange var att fanga en liten miniminikrabba pa bild. De graver sma hal i sanden precis i vattenbrynet och sen sitter de dar och smyger pa myror och annat. Nar jag satt still vid halen Jattelange sa kom de till slut upp lite snabbt for att direkt dyka ned igen, sa projektet var att fanga dem pa bild... jag lyckades till slut men bilden kommer inte att hamna i National Geographic direkt.. ;) Inte ens ett dopp har det blivit idag eftersom forkylningen vagrar ge med sig... det ar sa typiskt att vi ska bli sjuka nu... Fast helt arligt sa har jag haft en ganska angenam dag i min ensamhet, vandrat runt och filosoferat, tittat pa saker etc. Emellanat tittat till Robin och forsett honom med cola och annat. Fast det ar ju supertrist om han inte ska hinna bli frisk innan fredag sa han gar miste om allt har pa on!


Minikrabba pa sprang... Gotcha!


Latt dagens basta bild! Grymt sota kittisar som tyvarr var tackta med loppor, sa de var inte sa gosvanliga... ;)

Kommentarer
Postat av: Börje

Jag lider med er,när ni inte får vara på topp.Hoppas ni kryar på er. Häls. Börje.

2008-12-02 @ 21:42:56
URL: http://ingridonwheels.blogg.se/
Postat av: Börje

Jag lider med er när ni inte får vara friska.Hoppas att ni kryar på er snart. Häls. Börje

2008-12-02 @ 21:47:48
URL: http://ingridonwheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0