Byxor

Jag läser ju rätt mycket barnbloggar eftersom alla i min omgivning tycks få barn just nu. Verkar vara populärt med byxor med namn på och olika applikationer så det var jag ju tvungen att testa sy. Jag hade kvar en massa tyg sen jag sydde morgonrockar åt Kickan och Marianne i julas så därför fick det bli brallor till en liten tjej. Vad smidigt det gick! Superlätt att göra byxor med muddar och riktigt snyggt blir det också. Återigen svårt att få till en bild och dessa hade jag inte ens någon jag kunde prova dem på men jag gillar färgkombinationen. Vårigt och fräscht.


Applikation längs benet baktill



Jag har ingen som ska ha dessa byxor så jag tar nog med dem till loppisen senare i vår när vi ska sälja en del grejer åt mamma och pappa. Men om någon vill ha dem så är de så klart till salu redan nu, passar nog till en 1,5-2 åring skulle jag tro...

Kommentarer
Postat av: Maria på Adrians backe

Såå söta!

Jag har visserligen en tvååring, men en kille. Annars hade jag lätt köpt hela kittet.



Du är verkligen duktig att sy. Avis...



Kram

Maria

2009-04-23 @ 19:48:05
URL: http://adriansbacke.blogspot.com
Postat av: Madelene

Kikar in...fina! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0