Det är kul att träna!

Nu kör jag full fart mot Vättern, efter dagens pass känner jag mig verkligen inspirerad att träna igen. Fast inte på det traditionella sättet med spinning, näpp jag kör på Afro Power Dance!
Det var verkligen jättekul, mycket ovanliga rörelser som alla hade namn, tex elefanten, Tarzan, jorden och himlen etcetera. Klassen leddes av två jätteduktiga tjejer som heter Julia och Pauline. Inga jag känner sedan tidigare men de var jätteinspirerande och glada hela passet igenom och sådant förhöjer verkligen stämningen. Det var roligt att få shejka loss ordentligt och speciellt bra om man som jag har ett ganska stillasittande jobb som lätt gör att man blir lite stel och spänd. Som avslutning var det också en del stretching som jag ju är van vid och tycker är jätteskönt, då känner jag mig riktigt avspänd sedan.

Hanna var också på passet, roligt att se henne igen och att ha någon som jag kände där första gången. Hon har blivit sambo sedan senast vi träffades, jätteroligt! :)
Typ så här såg vi ut när vi shejkade, bor du i Ludvika kan du testa på Må Bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0