Dödskallar och fotavtryck

I veckan har jag sålt ytterligare en klänning (den orange) och sedan har jag fått en beställning också! :) Det är en beställning på en "välkommen till världen"- present som ska ges bort till en liten kille som kommer att födas i dagarna (egentligen i förrgår). Föräldrarna gillar inte sött som i ljusblå rosetter o dyl så det fick absolut inte vara gulligt på det viset, och det tror jag att jag har lyckats med.



    

Modellen är ganska pösig och kommer väl inte att passa nu direkt, men den blir nog skön att ha när det blir lite kallare framåt hösten. Kommer att passa perfekt till en liten tuffing!

Kommentarer
Postat av: tina

men GUUUD så SÖÖÖÖT :)

2009-08-29 @ 22:30:56
URL: http://tisashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0