Knuppar...

... är ju mycket gulligare ord än knappar. :) Knuppar har jag i alla fall sytt i en av klänningarna nu ikväll. Det blir som sagt tryckknappar i ryggen och förutom de som ska sys i de andra två klänningar så ska den här med jordgubbar pyntas lite med någonting framtill vid rynkorna och sen är alla tre klara! Om jag inte bestämmer mig för att pynta sidenklänningen lite också... men det får vi se.

Förutom syningen så har vi varit hos Svärisarna och fått god mat idag. Jag hade med mig min Burdatidning och Karin fick se ut ett plagg som jag ska sy upp åt henne. Hehe, alla i min omgivning kommer snart att vara påtvingade Ingrid On Wheelskläder. Jag tycker det är skojigt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0