Gårdagens shopping

Här kommer lite bilder på gårdagens fynd...



Armbanden, som jag är jättesnöjd med, de två översta är mina och det nedre är till snälla Lena som är hundvakt medan jag är borta. Jag gillar alla tre supermycket, de passar så bra till mycket och är enkla men har ändå det där lilla extra...



Nya skorna, åh vad jag hade velat ha dessa redan i somras! Letade som en tok efter ngt liknande men hittade inga. Dessa är lite samma som armbanden, enkla men med det lilla extra. Tänk jeans, t-shirt, de här skorna och ett av armbanden och looken är fixad en vardag... fast ja, en vardag i lite varmare väder.. :)

Idag har jag bara shoppat på mataffären, en ansiktscreme från Nivea som hemma kostar 99:- ger man 39:- för här, då är det bäst att passa på.

I morgon blir det besök på ett dog shelter vilket ska bli väldigt spännande att se hur det funkar. Jag antar att antingen blir det hemska syner eller så har hundarna det helt ok, vi får hoppas på det förstnämnda. De har en hel del utländska volntärer iaf så det kan inte vara så hemskt... Blir nog lite shopping efter det imorgon också, får se om vi ska ta Silkmarket kanske eftersom det inte ligger så långt därifrån.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0