Bodysuites och lite diverse.

Nu är de äntlign klara, de fyra bodysuitarna som jag klippte till under min semester. Det tar onekligen lite tid att få till dem med applikationer, resår i både luva och ärmar, infodringar till knappraderna, tryckknappar och inte minst öron som ska sys fast för hand. Puh. Men nu när jag gjorde fyra i stället för att bara göra de två jag har på beställning så blir tiden per suite i alla fall komprimerad. Det är synd att man inte kan känna på tyget genom datorn men det är verkligen supermjukt och mysigt!

Alla fyra är lite olika, tre har applikation på ryggen medan den med bilen har fram. Jag tycker det är riktigt schysst att liksom "vända på mönstret" i applikationerna så att ränderna tex ligger lite snett.

   



Vilken skillnad det blir om man tar bilderna ute i dagsljuset... men jag ville verkligen få in dem nu så det fick bli "innebilder".


Passar på att lägga in lite bilder som jag tänkt blogga förut men som inte har blivit av.


Jag drog upp lite gräs mellan och runt plattorna under semestern. Det här var den där varma underbara veckan i början av augusti, åh vad jag längtar tillbaka! Sol, bikini, semester, kunde inte bli mycket bättre! 

   

Hundarna njöt också i fulla drag av värmen och av att ha en matte hemma hela dagarna...


Förra onsdagen tog Mats med oss till ett bra svampställe och vi hittade denna rediga kantarell.

   Senast jag klippte mig (ca en månad sen) lade jag i lila där jag har haft svart tidigare, gjorde fältet lite större okså, tyckte det blev schysst! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat. Håret blev snyggt.

2009-09-04 @ 12:02:47
Postat av: kristin

snygg frillz:D puss syster

2009-09-07 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0