Det är så kul att jobba!

Det var faktiskt rätt skönt att komma hem från semestern. Det är ju så när man är sjuk, då vill man bara vara hemma! Vi har lämnat prover på vårdcentralen också med tanke på våra magar men jag börjar tro att det inte är så farligt, det hjälpte bra att komma hem, äta svensk mat och sova i sin egen säng, den är verkligen så skön :) Men ja, vi får väl se om proverna visar något för särskilt pigga är ju ingen av oss och fortfarande bubbliga i magen etc... jaja det visar sig.

Jag började jobba igen i onsdags och är på min tredje dag nu. Hemsidan och shopen har verkligen lyft! Jag har fullt upp hela dagarna med bara webbshop och internetrelaterade saker, verkligen skillnad mot förra året och det är jätteroligt! Särskilt nu när jag har varit med från början och haft mycket att säga till om när det gällde uppbyggnad av shopen och utformningen av den. Nu när det sedan börjar gå bra så är det verkligen kul!

Annars så har jag inte direkt julklappspanik, men jag måste nog börja lista vad jag ska köpa, jag har inte köpt en enda klapp än så länge... Fast jag är verkligen i en syperiod nu så några i min närhet måste nog stå ut med iallafall delvis hemgjorda klappar ;). Det är också roligt, för jag märker verkligen att ju mer jag syr, desto bättre går det. Igår gjorde jag klart min julklänning som jag har sytt till mig själv av råsiden som vi köpte i Kambodja. Den blev faktiskt bra, inte perfekt, men användbar iallafall. Det är det värsta, jag är såå kritisk när jag har sytt något, jag vet ju precis vart alla småfel sitter och så.. Men klänningen blev så pass att jag nog kommer att ta den på mig på julafton, roligt! Oftast så tycker jag att det är roligare att sy till andra av någon anledning och därför har jag inte så mycket hemma som jag har sytt. Jag har bestämt mig för att börja ta kort på alla saker när de är klara, så kan jag sätta in bilderna i nån scrapbok och spara som inspiration för framtiden. Det kan vara roligt att ha kvar. Jag ska också försöka lägga upp en bild på klänningen här i bloggen så ni får se min skapelse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0