Blomma

Det blev en tur till Lager 157 i Sågmyra idag. Hittade knappt någonting, blev bara ett sovset med trosa och linne från Frank Dandy, en sjal och en hårblomma. Det är så typiskt eftersom vi var där i höstas innan semestern och då hittade jag drivor med snygga saker som jag lät bli att köpa eftersom jag ville spara pengar och nu när jag inte sparar hittar jag typ ingenting. Nåja, det blev en trevlig utflykt i alla fall.



Sommarfeeling!

Btw, nästa syprojekt är på gång. Jag har klippt ut delarna i mönsterpappret och ska börja lägga ut det på tyget nu tror jag. Blir en liten prinsessklänning i grönt glansigt tyg... visar bilder å snart den är på gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0