Morgon

En skön vecka har det varit, Fredrik har varit och jobbat hos oss och det är alltid trevligt. Igår var jag och satt hårmodell så nu har jag pottfrilla med nån svans i nacken. Har nog bestämt mig för att skippa svansen i nacken iaf men annars är det inte så myckat att göra åt innan det växer ut. Jag passar nog i det i alla fall men jag tror att jag är en sån som vill ha lite längre hår ändå...

Så här ser det ut hos mig nu, två sömntutor i sängen. Jag har varit uppe ett tag och grejat med papper, ska till revisorn i morgon så då måste allt vara i sin ordning. Funderar på om jag ska ta och väcka dem snart så vi kan gå en sväng i skogen kanske... :) Det är fint väder idag fast inte lika fint som igår tyvärr.



sömntutor

Kommentarer
Postat av: Ange

TÄNKTE GE ETT TIPS FÖR DE SOM ÄR INTRESSERADE AV GRATIS PRESENTKORT! ;)



Jag blev nyss medlem på en sida där man väldigt lätt kan få mycket poäng och snabbt få ihop till ett presentkort. Presentkorten kan användas på en massa olika affärer så som H&M, KICKS, ÅHLÈNS, BIANCO, THE BODY SHOP, GULDFYND, DIN SKO, NELLY, NILSON, SUPASTAR, TWILFIT, UR&PENN, MCDONALDS, WAYNE'S COFFEE, SIBA, CERVERA, LAGEHAUS, TRISS, MIO osv. Nästan allt man kan tänka sig. ;)



Här är länken till denna hemsida: http://www.freestreet.se/?r=11787



Det är mycket lättare att få ihop poäng här än vad det är på alla andra sidor, t.ex. gratisbio.se, gratismode.se & gratisklader.se. Jag burkar inte gilla sånna här sidor, men den här var riktigt enkel. :)

2009-04-29 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0