Vårpremiär..

..var det på onsdagscyklingen idag. Vi körde fram till rondellen i smedjebacken och sen hem via Gubbo. Ditvägen gick bra och jag satt mest och mös, ny cykel och allt ;) Men hemvägen blev desto jobbigare, jag säger bara motvind. Att jag sen inte har cyklat mer än 8 km i år hjälper väl inte direkt. Men det är bara att bita ihop, jag får väl ta mig i kragen och ge mig ut på morgnarna innan jobbet, det blir ju bara lättare ju mer man trampar.

Btw, vilket väder det var idag! känns faktiskt som att det blir vår på riktigt nu, tänk om det kunde få vara såhär fint sen när jag är ledig några dagar över påsk. Det skulle vara sjukt skönt.

Över till annat, vi har haft visning av lägenheten idag och det var stort intresse på den, 11 olika kom och tittade! Hoppas att flera är seriöst intresserade så att det kan bli en bra budgivning.
Hehe, så här rent som vi har haft det hemma två gånger på kort tid nu (till värderingen och till visninen) har vi nog aldrig haft det tidigare. Det är grymt skönt, jag verkligen älskar att ha det rent omkring mig men jag älskar inte att lägga den lilla fritiden som inte ägnas åt träning på städning...nä då syr jag hellre. Summa sumarum: stöket vinner.

Hoppas alla har haft en skön dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0