Mardrömmar

Ibland har jag riktiga drömmarperioder, då drömmer jag något varje natt och ofta mardrömmar. Inatt har jag gråtit konstant för att mamma hade fått någon diagnos, jag minns inte det kanske var cancer, och hon skulle ialla fall dö inom en snar framtid. Något som gjorde det hela ännu sorgligare var att hon själv inte var ett dugg brydd, det var mer "äh, ryck upp dig, det är väl inget att grina för?". Men jag var ju såå ledsen och så fick jag varken krama henne eller pappa...Det enda jag fick göra var att hjälpa till att kasta bort hennes grejer eftersom de tyckte att det var onödigt att ha kvar dem fast det gjorde ju bara det hela ännu sorgligare för mig :(

Ofta när jag har mardrömmar så är det om att någon i min närhet dör, oftast mamma eller pappa. Undrar vad det betyder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0