Pannkakor!

Jag håller på och steker pannkakor, det ska bli så gott! Jag har jobbat på förmiddagen så jag har inte ätit lunch än, är alltså jättehungrig... Robin är på väg hem från Eskilstuna dit han har kört Elias och Linda idag, så då får han lite pannkisar också.

Gott!!

Lägger upp en bild på min nyårsoutfit, det är en klänning som jag köpte i "shop nr 17" på Suan Lum Nightmarket i Bangkok. Den marknaden kan jag verkligen rekommendera! Det var lite svårt att få med på bild, men den är riktigt cool med fickor som blir att hänga med snyggt fall på sidorna. Lite ovanligt för min del att ha en så pass grön klänning men man måste ju variera sig lite också :)



Ikväll får jag hem lite tjejer på besök, det är Lena och Felicia som kommer och sen vet jag inte om det kanske blir nån mer kompis till Robin, det får vi se. Vi tänkte laga lite mat och sen spela TP, kanske också mitt nya spel "med andra ord" som jag fick i julklapp. Vi spelade det med mamma&pappa& Kickan igår, det var riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0