Promenix på g.

Jag har haft två håriga praoelever med mig idag. Först var vi och jobbade och sedan gick vi hem och lagade mat. Det blev tomatsoppa med basilika, frallor med ost och sedan en klick creme fraiche i soppan, gott! Jag hade läst att det kunde passa med lite brie i soppan också men när jag tog ut den ur kylen så hade hela osten vitt ludd...jag skippade det.

Dagens träning blir en långpromenad, fick veta igår att det inte blir någon show i stockholm nu i jan så nu käns det inte lika angeläget med enhjulingen. Nu när hundarna är här så passar vi på att lämna dem och få oss en promenad samtidigt.

Så här ser det ut när jag vänder mig om vart jag än är. Rocky ska vara med heeela tiden. :).....


...medan Ebba mest varierar mellan soffan och sängen. Mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0