Up and going

Sådär, då var snoozefasen över, nu har jag precis tagit mig till jobbet och ska sätta igång med inläggning av produkter på www.lindbergscykel.se. Idag blir det förrordrar som vi lade i höstas som ska läggas upp till allmän beskådning.

Dagens träning får vi se vad det blir, jag försökte övertala syster yster igår att hon skulle följa med mig och dansa idag men hon var inte så danssugen sa hon, så vi får se hur det blir med det. Annars får jag kolla gymmet om de har något trevligt pass jag kan gå på, eller så pallrar jag mig iväg ensam och kör lite cykling. Vi får se hur det blir.

Ha en bra dag! :)

Enhjuling, gymmet eller dans... hm jag vill ju dansa!

Kixicat! PLIIIIIIIIIS!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0