Längesen...

Nu har det varit dåligt med uppdat. Det är sommar helt enkelt. :) Jag har sytt en del, varit på minisemester och jobbat. From måndag är det dock riktig semester i tre veckor framöver.

Jag har sytt klart klänningen till Karin och bilder på den kommer, hon har lovat ställa upp och modella :) Jag blev riktigt nöjd till slut, det är bra att sy åt någon annan, då tar jag mig tid att sprätta ur dragkedjan (4 gånger!!) när jag inte blir nöjd och då blir det bra till slut. Skönt att ha den klar!

Annars har jag sytt lite småplock, en present till en kompis som ska ha inflyttningsfest men det visar jag när vi har varit där utifall hon läser det här :)

Sen har jag också tagit mig i kragen och sytt pojkkläder, Linda nu får du ha Mille "modellberedd" snart! :) Det har blivit en liten T-shirt som är klar och sen ska det bli ett par denimshort med pilotfickor på. T-shirten är sydd av en av mammas gamla tröjor, det var ett pill eftersom den hade knäppning halvvägs ned på magen och den var jag tvungen att överföra till den lilla T-shirten för att få ut tillräckligt med tyg. Tyget i den gamla tröjan hade vridit sig något i tvätten så liite sned blev tröjan men det får han leva med, det syns nog inte ändå eftersom han rör sig så himla snabbt! :)

Kameran har fått vila ett tag och är stendöd men nu när det blir semester så ska jag ladda den så blir det lite pics sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHh vad rooligt :D bara att hojta till så kommer milton och modellar :D

2009-07-25 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0