Underbara Milton!

Idag har Milton modellat i Ingrid on Wheelsplagg. Modellandet bestod i att han sprang runt och lekte medan Kickan knäppte kort på honom med systemkameran. Måste säga att både fotografen och modellen var fantastiska, det blev jättefina bilder! Linda, du har en underbar son! Fast det visste du väl redan... :)

I alla fall, här är ett urval av bilder, min favoriter som Kickan har redigerat åt mig:


Den här skjortan sydde jag till Milles dop för snart ett år sedan... snacka om att mönstren är stora i storlekarna!













Det var visst alla bilder som fick plats i ett inlägg så det blir uppdelning på två...

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt Ingrid,kram mamma

2009-08-06 @ 17:00:07
Postat av: Ewa

Han är väl så fin min lilla Milton. Och vad duktig Ingrid är att sy och Kickan att fota.mmmmm

2009-08-20 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0