YES!

På ett par månader nu har jag inte kunnat använda min fina rosa dator. Eller själva datorn har varit ok men mitt mobila bredband har varit lite lätt ur funktion. Det har helt enkelt inte fungerat alls. Mycket jobb, sömnad, flytt etc har gjort att det inte har varit prioriterat att lösa problemet men nu ska vi på en liten minisemester jag, mamma och pappa och Per ska göra mitt jobb under tiden. För att ev kunna hjälpa honom om det blir problem så var datorn tvungen att fungera igen.

Själv hade jag inte en möjlighet att fixa det men ikväll har Micke <3 hjälpt till och fått det att fungera igen! Underbara människa! Som tack blir det att gå ut och äta i helgen när vi kommer hem från minisemestern. Det blir nice <3

Nu är jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0