Tvillingkostym och MTB-premiär

Nästa projekt blir ett par matchande tvillingjackor i fleece. Det blir en överaskning också för mamman men jag vet att hon är i behov av dem eftersom hon har pratat om att det är så svårt nu när sommaren är så kylig för affärerna anpassar sig inte till det så det finns inga fleecekläder att köpa. Så då passar jag på ;)

Det blir lite hopplock för att kunna få ihop två jackor av det fleecetyg som jag hade hemma. Helst ska de ju matcha också. Blå/röd/grå med diverse piratapplikationer blir det. Bild kommer så snart de börjar ta form, än så länge är de bara utklippta.

Över till något helt annat. Igår körde jag premiär på MTBn för sommaren. Jag känner hur min energi börjar återvända efter alla förkylningar och halsont och det är superskönt! Dags för premiär var det alltså. Tyvärr var det blött och regnigt och halt! i skogen. Jag ramlade nog mellan sju och tio gånger... :) Utan överdrift. Helt omöjligt att hålla sig på hjulen när det fanns hur mycket rötter som helst och jag inte helt kom överens med pedalerna. Hehe så jag är lite märkt av alla möten med diverse rötter och grenar. Men det var superkul! Jag fick verkligen blodad tand av att ligga där i myllan och skratta åt mig själv när jag hade ramlat för jag vet inte vilken gång i ordningen. Livet är märkligt. :)





Cykeln fick bada bort barren när vi kom hem, men han var ändå glad att få komma ut och lufta sig lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det kan du få ha! :)

han har stl 80/86...

2009-06-12 @ 16:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0