Dagens middag

Som jag skrev innan min långa bloggpause så hade vi ett snålprojekt jag och Robin i februari och det lyckades verkligen över all förväntan. Våra matkostnader den månaden låg på 1800:-, tillsammans. Helt fantastiskt med tanke på hur det var innan...

Det var en kanongrej att göra för sparbeteendet sitter verkligen i, eftersom vi under februari var rätt maniska med att jämföra priser så har vi nu fått en helt annan uppfattning om vad saker faktiskt kostar och vi bryr oss på ett annat sätt. Jag kan lova att det ger resultat  i plånboken.

En annan bra grej var<att vi verkligen hann vänja oss med att laga mat varje dag så det har vi fortsatt med. Jag är inte ens lika sugen på pizza och snabbmat längre, hemlagat is the shit.



Idag var det min tur att laga och det blev pannbiff med kokt potatis, stekt lök, ärtor och gräddsås. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0