Dagens planer

Nu har jag varit på gymmet och kört ett löppass, det blev nytt rekord med 4,86km. Jag kör 30 min varje gång varav 5 där jag promenerar som uppvärmning och två på slutet som nedvarvning. Där emellan ökar jag farten i steg så att det går snabbare och snabbare. Till varje pass försöker jag öka någon gång till och idag fick jag verkligen ta i, så nu kommer jag nog inte öka lika snabbt som jag har kunnat göra fram till nu. Det känns i alla fall bra att ha tränat nu på morgonen, då är jag klar liksom.

Nu håller jag på att koka ihop lite gröt och steka på ett par ägg, ska snart iväg till jobbet och ta itu med dagens ordrar. Sedan sticker jag med mamma direkt därifrån till Borlänge för att gå på hundkursen Trick och konster, det är riktigt kul. Får se om jag kan övertala henne att sticka lite tidigare så att jag kan titta lite på kupolen efter något att ha på mig på Lördag. Då blir det till att fira Daniel som fyller år på onsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0