Välkommen!

Inatt har jag fått en tremänning, en liten flicka som heter Karen. Det är min mammas kusin som har fått sitt första barn,  jättemysigt! :)

Eftersom jag gillar att sy så brukar jag passa på att sy kläder till småfolk då och då. När det passar liksom. Till Karen har jag sytt en liten klänning med tillhörande underbyxor, det blev ett ganska neutralt tyg eftersom jag inte riktigt vet vad föräldrarna gillar. Jag tyckte i allafall att det var ett mysigt tyg.





Söt blev den, nästan synd att den inte är i min storlek ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Riktigt fin klänning! Jätte söt!



Ja det är roligt att hitta nya sytjejer :0) Man har ju liksom ett delat intresse och sen är det himla roligt att se andras alster med :0)

2009-04-02 @ 06:35:15
URL: http://madebymadeleneeriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0