Sytorka

Jag brukar aldrig vara sjuk, senast jag var det bloggade jag också om och då var jag såå sur eftersom det förstörde min långhelg över påsk. I morgon är jag ledig och det verkar inte bättre än att det är på g igen, jag har ont i halsen och är hängig. Planen i morgon var annars att börja bearbeta de fina tygerna som jag köpte i Kina, jag bara längtar efter att sätta saxen i dem! :)

Jaja, hoppas verkligen att det går att bota den här känningen med sömn, nu ska jag bara kolla runt lite vad alla har sytt idag och sen ska jag nanna kudden. Hehe jag tror inte att jag har lagt mig så här tidigt på flera år..

Jag ska i alla fall fota tygerna i morgon, funderar på att göra ett märkningssystem och typ en katalog med en provbit av varje, då är det mycket lättare att se vad man har. Sen har ju en liten dröm börjat ta form om att jag också ska kunna ta emot lite beställningar och då underlättar det ju att snabbt kunna kolla vad som finns av tyg... :) Drömma kan man ju alltid!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ursäkta det sena svaret, vi är bortresta =)

Tack för kommentaren i min blogg.

Jag har köpt mina namnband på på minanamnband.se



Kram Sara

2009-05-23 @ 19:26:06
URL: http://glamina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0