Antikt

Idag slog jag till och köpte den här:

tror den kommer passa bra i vårt hus så småningom.

Med på köpet fick jag en annan antik, ja grej, som ser ut såhär:

Det är nån sorts vas/mugg typ, fin i allafall. :)

Här kommer två bilder på Daddy cool och Kickan när vi åt pizza utanför Silkmarket igår, blev lite sjalar och presenter inköpta. Nu verkar hela resten av familjen vara lite krassliga, ont i magen, halsen, förkyld etc. så vi får se vad det blir imorgon, kanske att jag får bege mig ut på äventyr på egen hand.

Daddy cool, med Kickans nyinköpta hatt och en storlekslapp som örhänge. Hehe.


Kickan! :) Min sis. <3

Haha, notera i hur jag har lyckats fånga mannen i bakgrunden mitt i en tugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0