Beijing

Happ, då är jag här igen då, min femte gång i Kina och Beijing. Känns enormt skönt, det blir så lugnt när jag inte känner att jag har en massa saker som jag "måste". Jag har redan sett sevärdheterna några gånger så jag kan koncentrera mig på shoppingen. Hehe. VILA ska jag göra också.

Jag mjukstartade lite idag men ett par fina ballerinor att ha i sommar och några armband. Hittade ett par skor TO DIE FOR, men de var på en dyr affär, 1300:- kostar de... kan hända att de slinker med hem iaf, jag offrar gärna en del billiga skor för dem. Inte såå ofta jag hittar några som jag blir så förälskad i.. Hittade på samma affär en tokfin kavaj, svart med perfekt passform och beslag, kedjor och grejer på axlarna, Lite Michael Jackson inspirerad typ.. VILL HA! :) Får se vad jag hittar i övrigt... om jag känner mig rik mot slutet av vistelsen så..

Annars förvånar vädret mig enormt, har ju varit här flera gånger tidigare vid den här tiden på året, då har det funkat med jeans, t-shirt och kavaj typ och varit skön temp. Så var det i lördags när jag kom, men på kvällen (när vi var ute och firade halloween) så började det regna och sen övergick det till snö. Typ en dec var det på sön morgon ch sen har minusgraderna hållt i sig. Haha mamma gjorde tom en liten snögubbe igår! Får hoppas att det blir bättre iaf..

Till mina bytesvänner: Mitt paket är skickat i torsdags så du bör få det vilken dag som helst. Jag själv har inte fått något paket ännu, jag åkte ju till Kina i fredags och innan det hade det inte kommit. Robin ska dock hålla koll på när det har kommit så då bloggar jag om det, och sen får det komma bilder när jag är hemma igen om två veckor.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: LumLum

Jag har hämtat ut mitt bytespaket, och det är underbart. Tack så mycket!

2009-11-02 @ 20:39:07
URL: http://vindlingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0