...

Inser att jag kanske har blundat lite grann för det smärre problemet att allt jag handlar här måste få plats i en resväska som inte får väga mer än 20kg. Hum.



Vi hittade tygmarknaden idag. där. fanns. mycket. tyg. minst sagt. Det var dock sjukt kallt och ingen pratade engelska så det blev inte ett jättelångt besök. Jag får lite problem när jag drunknar i valmöjligheter, då vet jag plötsligt inte alls vad jag ska ha. Slutade med att jag köpte två sorters teddytyg (som jag redan har hemma) och svart stretchspets (har jag aldrig tänkt tidigare att jag behöver). Det jag egentligen skulle ha var sweatshirttyg. Vi hittade det på ett ställe, men vi fick inte köpa det. Återigen, varför är ingen fråga man får svar på. Synd eftersom det tyget är dyrt hemma.

  

Jag köper alltid så stereotypa mystyger, det är vad jag "faller för" när jag står där och ska välja. Iofs fanns det inga ostereotypa, så jag skyller på det. :) Nöjd med stretchspetsen iaf, ska nog köpa ett enfärgat sidentyg och göra en klänning med stretchen utanpå.. kan bli najs.

Jag har en ny favoritbloggare, Charlies pappa, humor. Läs här

I morgon blir det shoppingpause, vi ska åka till animalshelter och avlusa katter imorgon. Jag ser fram emot det, det blir spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0