Kinesiska workers

Varje dag som jag har varit här har mamma och pappa haft något problem med huset och fått hitskickad en "worker". Kinesiska workers är roliga, de har speciella dräkter och egna "tossor" med sig för att ha utanpå skorna. Visst är huset här fancy, men jag förstår att det blir drygt när någonting alltid är trasigt. Är det inte AC:N så är det varmvattnet, eller elen, eller värmen, lampor som inte funkar etc. etc. Mamma är hemma, men har ett heltidsjobb med att hålla huset på rätt köl och hålla koll på alla workers. Lite kul tycker jag som får en lagom dos och kan fnissa åt alla söta workers, väldigt okul tycker min mamma.



En sticker skruvmejslar i elskåpet och en håller upp dörren. Får se om det blir bättre nu då... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0