Mitt bytespaket - Äntligen!

Jag har tagit mig hem från det stora landet i öst, kom natten till förra måndagen. Det var skönt att bli hämtad på Arlanda av en glad pojkvän och två ivriga hundar. :)

Nu har jag äntligen fotat mitt fina bloggbytespaket som jag fick av Tjohalia:



Paketet hade en härlig touche av jul med ett fint förkläde och en korg att ha fika i i samma tyg, helt perfekt eftersom det "skapande" i paketet var saffran som jag ska baka lussekatter med till helgen. :)
Sedan fick jag en mössa till en kompis barn, Milton eftersom jag anmälde honom som stand in. Jag har ju inga barn.
Sedan var det såna bra bokstäver som man kan trycka på saker, det var perfekt eftersom jag länge velat prova sådana. En ny mönstertidning, ett kostymmönster, ett doftljus, ett rosa/vit randigt tyg och mitt favoritgodis(!) Djungelvrål fanns också med i paketet :)

Tack Tjohalia för ett toppenfint paket! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att du gillade paketet!

Kom på att jag mog glömde att tala om att ljuset måste stå i en glaskopp (typ Ikeas småljuskoppar) det är ett votivljus och de smälter. ;-)

2009-12-08 @ 00:17:18
URL: http://tjohaliasyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0