Bloggbytet

Mina grejer inför bloggbytet börjar ta form men det går segt. Det är mycket med allt annat nu också. Vi har ju hundarna och sen råkade vi köpa ett hus för några veckor sen som vi har börjat renovera.... förutom våra heltidsjobb. Just ja, jag rider ju på ridskolan nu också. :) Men det är så det ska vara, full fart är bäst!

Huset ja, det är ett torp från slutet 1800/början 1900-talet som fram till nu har varit sommarställe. Vi ska göra om det till permanent boende så vi har en hel del jobb framför oss. Kommer nog bli en del bloggande om det framöver.

Bloggbytet, kommer på lite eftersom vad jag vill göra och så hoppas jag att det blir bra, har varit kul att göra sakerna i allafall! Idag lade jag upp länkar på min blogg till de andra som är med i bytet också, lite kul att kika då och då vad de har för sig också. :)

För övrigt står två veckors semester hos familjen i Kina på schemat om lite drygt en vecka, det ska bli skönt, både att träffa dem och att vara lite ledig, shoppa och bara vara. Tyg ska jag självklart köpa massor! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det DU som är min hemliga kompis;)

2009-10-23 @ 07:50:14
URL: http://madebymammamia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0