Hoodie med dragkedja

En beställning som vandrade vidare till sin nya ägare i veckan kommer här. Mönstret gjorde jag av en hoodie som jag köpte på loppis. Har märkt att många av de barnmönster jag har är enormt stora i storlekarna och på det här viset vet jag ju från början vilken storlek plagget blir. Jag gillar färgkombinationen på tröjan, lite fräscht sådär.

På ryggen tillkom två stycken "Ahlgrens Bilar"- applikationer efter fotograferingen. Den är sydd i mysigt "sweatshirttyg" med grå mudd från Oglssons tyger i Karlstad, även fodertyget i luvan kommer från min reasession där i somras.

 



  

Jag tycker den blev nice, hittade en svart dragkedja på loppis i veckan så nu ska jag se i gömmorna om det finns tyg till ännu en...

Nä, nu blir det ett avsnitt av SATC och sen sängen. Natti!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken fin tröja...! ser mjuk och skön ut..:) Du gör så mycket fint!

2009-10-02 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0