Loppisfynd och tokiga hundar

Gårdagens loppisfynd är ett par detaljer till den kommande inredningen ute i Sandsta. Jag vet inte vad det heter men det är en dekorativ båge att dölja gardinuppsättningen med. När vi köpte huset satt en sådan i fönstret i hallen och nu snubblade vi alltså över två till. Kul att kunna komplettera med "äkta" saker. Att gå på loppis är verkligen som att gå på skattjakt och när man gör ett riktigt fynd är det alltid lika roligt.

Så här ser de ut, den vi redan har är dekorerad på ett annat vis i svart och guld men det gör absolut ingenting eftersom de kommer att sitta i olika rum.


Närbild på den fina målade ådringen, snacka om att lägga ned tid på detaljerna.



Vilket hantverk...


Som ni kan förstå är jag väldigt nöjd med vårt fynd. :)

...och så till de tokiga hundarna, ikväll tror jag det var SM i att ligga konstigt.

Rocky


Ebba


Rocky igen


Jag tycker inte alltid det ser så skönt ut, men det måste väl vara det. Nu ska jag också lägga mig, inte så konstigt men däremot i en nybäddad säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0