Kolla! en uppdatering!

Några har det ju blivit från mobilen men då blir de ju rätt korta. Vad har hänt då, jo förra helgen tog vi en tripp till Stockholm och hälsade på Robins systerson Dutten med familj. Det blev en mysig helg och vi hann med både pulkaåkning och besök i "barnadiset" som var en typ av lekland.


kompisar i pulkabacken.

                   

 

Den här helgen har det varit mycket djur för min del, igår red jag en hopplektion på förmiddagen och idag har jag haft stalljour fram till lunchen. Förutom det så är det ju SNÖSKOTTNING som gäller på fritiden nu för tiden. Igår hade vi en riktig röjning på Snöåvägen, Robin plogade ut mängder bort från gården, balkongen blev skottad och vi trimmade ner gången framför huset ända ner till plattorna. I morse hade vi fått ytterligare en dec. YES!

Vi ligger också i startgroparna för aktion vad gäller Sandsta, vi har planerat i vilken ordning och hur vi ska gå till väga, planlösningen är utfunderad och framförallt, vägen dit är plogad (fast i Torsdags så vi måste dit med fyrhjulingen en vända innan vi kan åka dit med bilen). Jag ska starta på Snöåvägen tills vidare, jag tar hit alla innerfönster för renovering, det blir kanon att pyssla med på kvällarna.

Just ja! Vi har skickat iväg Ebba på kollo idag, Lena och Markus har lånat med henne till Malung för tre veckor. Hon var överlycklig över att få åka med dem och hon hade känt igen sig direkt de hoppae ur bilen hemma hos dem. Hon srang in, käkade sin mat och nu låg hon oh snozade. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0