Konfirmation i Trondheim

Jag och Robin flög till Trondheim i Fredags för att besöka min släkt och vara med på min kusin Mariannes konfirmation. Att flyga i stället för at ta bilden var ett väldigt smart drag, hela resan gick på 5,5h från dörr till dörr istället för minst 10h som det blir med bil och då var vi ändå tvungna att åka till Stockholm först för att flyga därifrån.

Smidigt som sagt och inte alls så uttröttande. Lite bilder:

Fina Marianne poserar i sin nya bunad ute på balkongen

 


Eirik & Julie


Veronica & Alexander


Mormor&Morfar


Jag och Robin blev servettvikaransvariga och så här fina blev de! :)
Japansk solfjäder tror jag vikningen kallades.

Idag flög vi hem igen och var hemma till strax efter fyra, lika smidigt den här vändan också.

Vi hade en väldigt trevlig helg, och det var jätteroligt att träffa alla igen!


Kommentarer
Postat av: mormor

Det var veldig koselig å ha dere på besøk!!! Håper vi treffes snart igjen!! Klem!

2010-05-08 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0